Staaaan..

Heej!
Jag är så trött, för i natt började min 3: årige lillebror att spö grina, så han fick sova i min säng. Men det var ju inte bra heller för då vaknade han halv 7, så jag är ganska trött nu.
Ialf nu har jag städat mitt rum, och min lillebror's rum som är 7 år. Men typ om en timme ska jag på stan med mamma och mina bröder.
Jag skulle få nått men jag vet inte vad jag vill ha, kan ni ge exempel? Ialf nu ska jag sitta vid datorn och kolla på olika bloggar, det är nästan som vanligt då men ändå inte.
Men nu ska jag gå för jag ska ta varm choklad. Men vad tyckte ni om bilden som jag laddade in igår?♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh tusen tack!! :)

2012-03-09 @ 14:49:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0