Oppps..

Heej!
Jag har inte kunnat skriva på länge, för jag var borta typ hela dagen igår och idag. Igår var jag ju med Alice, cajsa och jennifer, det var jätte roligt. Igår frågade jennifer oss om vi ville följa henne till paradisbadet ( badhus ), såklart så vill vi det. Men Alice kunde inte, det har jag jätte dåligt samvete för men jag kunde inte göra nått åt det.
Ialf så sovde jag hos jennifer, men det gjorde inte cajsa men hon kom på morgonen. Bussen åkte kl 12.01 så cajsa kom kl halv 11 tror jag.
När vi gick tio i 12 så glömde jennifer att gå ut med sin hund, hennes föräldrar var inte hemma så hon fick lov att springa hem, det var bara tio min kvar så vi trodde att hon inte skulle hinna.
Men hon gjorde det, hon kom tillbaka fem min efter hon hade sprungit iväg. Sen så åkte vi bussen till badhuset.
 Vi var på badhuset till halv 5, så vi var där typ i 5 tim, det var jätte roligt. Det var jennifer's mamma som skulle hämta oss, men vi råkade gå upp från vattnet sent, vi klev upp tjugo över så det fick byta om typ på en kvart. Men det gick bra ändå.
Det värsta med badhuset är att man blir så less fort, ialf när man är där så länge, men det är ju ändå roligt att fara dit när man inte är där så ofta.
Ialf nu gör jag inte så mkt, orkar inte vara med nån nu.
Men nu måste jag gå!
                                           Kraaam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0