Modo hockey..

Heej!
Nu sitter jag och kollar på modo, det är så spännande. För det är fortfarande 0-0, så jag är ganska nervös för vem som vinner. Pappa är nervös med så han vill inte ens titta, det är min pappa :D
Efter matchen så är det BB, det ska bli ganska spännande med, hehe.
Ialf så saknar jag min pojkvän, men jag träffade han på friluftdagen♥ Ja just det, vi hade ju det idag, jag åkte slalom och det var jätte roligt.
Men jag har lite träning verk med jaja.
Är det någon som ska åka slalombacken nästa vecka i bjästa, så kommentera gärna.
Nu är det paus på hockeyn så jag hade tid att blogga lite.
Jag har ingen aning vad jag ska göra över helgen, så kommentera gärna så kanske vi kan göra nått tsm.
Men nu måste jag gå för snart börjar matchen igen.
                                                                               Kraaam!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0