Lunch..

Heej!
Inatt sovde jag,Alice och jennifer nere i mitt tv:rum, men på morgonen fick vi lov att gå upp för min lillebror vaknade tidigt, han vaknade kl 7.00 så vi fick gå upp. Men vi kunde inte sova så vi såg på film en liten stund, men vi orkade inte se på film så länge så vi gick ner och spelade kort, vi spelade Bluff och Skitneger. Ialf nu ska vi snart äta lunch, vi ska äta makaroner och köttbullar. Men jennifer har gått hem och äta lunch men hon ska vara med oss efter, Jag sa igår ju att Cajsa skulle vara med oss, men hon har inte hört av sig så hoppas att hon kommer att göra det! Ialf så vet jag inte om jag orkar äta lunch för jag är inte hungrig, för vi åt fika så man är ju inte direkt hungrig då, elr vad tycker ni? Men nu ska jag gå för jag ska snart äta lunch.
                                                                           Kraam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0