Längtar!!!!

Heej!
Jag har nyss ätit, jag var inte så hungrig för jag åt ganska mkt på skola. VI ät fiskpinnar och potatismos, MUMS! Om typ en och en halvtimme ska jag på innebandy träning! Jag ÄLSKAR innebandy, det är det ända jag gör på fritiden om jag inte är med kompisar då. På lördag ska jag åka till pulka backen och grilla och vara med innebandy laget, det kommer ju att vara AS kul ialf som jag tror nu ;) Imorgon, då ska jag vara med Alice och då ska vi fixa min blogg finare och jag längtar ganska mkt för jag vill ju ha en snyggare blogg annars blir det ju inte bra!! Men det kommer ju att ta tid för jag ska göra bloggen till den bästa som jag vill ha det ialf. Men imorgon hoppas jag att jag får mitt bank kort för mamma har ialf lova mig det, jag måste påminna henne annars kommer hon inte att komma ihåg det! Min sööta mamma <33 Men nu måste jag gå!
Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0