Kompisar !!

Heej!
Jag vet att det är ganska sent nu men jag måste få skriva att jag har det jätte roligt, för det är två kompisar som sover hos mig idag, dom heter Alice och Jennifer. För ett tag sen såg vi en skräck film som jag inte vet hur det stavas för det är ganska svårt. Ialf så var den ganska läskig, hehe. Men för en liten stund sen spelade vi kort, först spelade vi Bluff sen spelade vi skit neger en stund. Det vi ska göra nu är att se ännu en film, som heter "2012", den är spännande som F*n. Men efter det vet jag inte, för jag vill ju inte sova på ett tag men vad dom vill vet jag inte ialf. Imorgon ska Cajsa vara med oss, vad vi ska göra vet jag inte heller, det ända jag vet är att vi ska ha det roligt som vi har det nu. Asså dom är det bästa jag vet, seriöst. Det är bra att man kan ha kompisar "bästa kompisar", dom kan man lita på vott och torrt. Jag ha kompisar som jag kan lita på och dom verkar lita på mig och det är ju bra! Ialf kan jag inte blogga mer nu för jag ska se på filmen med mina kompisar nu!
                                                                             Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0