Kompisar snart Igeeeen..

Heej!
Vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt, men det jag vet är att jag ska vara med Alice och Cajsa. Men dom är på träning nu så jag sitter hemma och väntar på dom. Jag vet inte om Jennifer skulle vara med, men det skulle ju vara kul om hon kunde det! Ialf nu sitter jag bara vid datorn och kollar på bloggar, och jag ska snart titta på tv men det är ju inte kul att titta på barn pogram som lillebror tittar på, men vad annars ska jag göra då? Lite av det jag har skrivit nu kanske ni ha sett på Awsuume.blogg.se, men jag fick lov att skriva det med, annars vet jag inte vad jag ska skriva. Ialf tror jag att jag ska kolla på deras träning men jag är inte säker men jag får väl tänka mer. Men nu ska jag inte blogga mer för jag vet inte vad jag ska skriva mer.
                                                                                  Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0