Har varit ute!!

Heej!
Nyss har jag varit ute med mina små bröder, det var lite roligare än vad jag trodde men det finns ju roligare saker.
Ialf nu så sitter jag bara och chillar, och vi ska snart äta. Vi ska äta blodbröd och släsk, det är inte så gott men jag måste ju äta, och jag fick inte göra nått annat heller för mamma säger att denna mat är bra för mig.
Efter jag har ätit ska jag också chilla, för jag orkar inte och får inte vara med nån idag, har varit med nån hela veckan. Och jag är ganska trött med.
Ialf nu ska jag bara titta på tv eller ska jag sitta vid datorn.
Snart så måste jag väcka min lille bror som har somnat på soffan, annars kommer han inte kunna att sova ikväll.
Men nu måste jag gå för jag ska väcka Kevin (lillebror). Men innan jag gör det vill jag bara säga: Jag är ju ganska ny för att blogga, så ge mig gärna tips för det uppskattar jag jätte mkt, för då försöker jag ändra mig!
                                                                        Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0