Godmorgon alla

Heej!
Jag vaknade för en timme sedan men jag har inte orka skriva, men nu gör jag ju det. Om en timme ska jag till pulkabacken och grilla, fast vi ska ju åka pulka och sånt med. Efter det ska jag vara med Alice, men hon måste komma hem från hennes ridning fast det har ni väl redan läst på hennes blogg. Ialf ska vi se en skräck film som jag har sett en gång redan men den är lika bra för det! Men nu ska jag fika sen ska jag fixa ordning mig, för jag sitter bara i pjamas ( vet inte hur det stavas ). Om jag får ikväll så kanske jag får sova hos min underbaraste kompis Alice eller hon hos mig, jag vet inte riktigt än. Men nu måste jag gå för jag ska fika innan jag far!
                                                                                Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0