Glatt humör..

Heej!
Igår så vann modo, det känns ass grymt. Men hoppas att det går bra nästa match med.
Idag sovde jag ganska länge, jag sovde till halv tolv och de är det längsta för mig än.
Jag har städat mitt rum idag och det gick ju ganska fort. Efter jag hade gjort det så ringde jag min pojkvän Emil, men har vat på slalom backen. Det var synd för jag saknar han jätte MKT ♥ 
Och nu ska jag snart äta och sen ska jag väl bara ta det lungt. För imorgon har jag match i Umeå med innebady, vi kommer att äga laget. Jag minns inte när vi hade samling där men jag vet att det är på morgonen vi far för det tar typ två timmar för att åka dit.
Cajsa min kompis kanske ska följa med också.
Jag kommer inte att blogga så mkt imorgon för jag brukar komma hem ganska sent.
Men nu ska jag snart äta biff och potatis.
                                                                       Kraaam!♥

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Allt bra??:)



KRAM

2012-03-27 @ 18:51:41
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0