BB snart då..

Heej!
Ja, då sitter man med sina sysstrar, vi pratar om hur jag ska klippa mig om några veckor.
En av mina syrror går i frisör nu, och då ska hon få klippa mig. Det ska bli awesum, för hon klipper jätte bra.
Ialf nu sitter jag och väntar tills BB ska börja, jag vet, bb är väldig äcklig tycker vissa och det tycker jag med men jag tycker att det är så dåligt att det är bra.
Imorgon ska jag på slalombacken, jag ska åka slalom lite sen ska jag och madrass ( man kan åla pulka och sånt med). Jag har aldrig åkt slalom, jag vet att jag är konstig som inte har gjort det men jag har liksom inte gjort det när jag har haft chansen.
Ialf nu ska jag gå för nu börjar BB.
                                                                     Kraam!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0