Badat...

Heej!
Nu har jag ´nyss kommit hem från badet, Alice har gått hem och jag gick hem. När jag kom hem så ligger min lillebror på soffan och sovde som en stock, så jag gick med han upp till sängen. Han var så söt när han var halv vaken. Ialf nu ska jag bara ha mys med familjen och bara chilla, jag vet inte om det är nått speciellt på tv:en ikväll, men det finns bb: Big Brother. Äta chips och kanske godis blir bra ikväll. Men jag tror att jag inte ska vara vaken länge ikväll men jag måste ju mysa med familjen! <33 jag ska ju bort kl 12.00 imorgon, men jag kan ju få sova ändå ganska länge elr? Men det var jätte roligt på badet, för Alice knäppte kort på mig när jag hoppade i vattnet, jag tror att hon kommer att lägga in några på hennes blogg, titta gärna. Men jag kan inte skriva hennes blogg namn för jag har glömt hur man stavar det! MEn nu måste jag gå för jag ska mysa lite nu!
                                                                             Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0