Bad dags

Heej!
Nu är jag med alice, hon ska snart äta, efter det ska vi ner till badhuset. Men Alice ska inte bada men jag hoppas att hon kommer att ha det kul ändå som jag vill ha det. Min syrra jobbar där, så hennes kille är där så jag får väl bada med han då. Imorgon ska jag fara till pulkabacken med mitt innebandylag och vi ska grilla och ha ass kul. Men jag kommer ju att ha kul idag och imorgon med, men man tar väl dag för dag elr? Jag måste ju gratta alice's mamma för hon fyller ju år, men det har ni väl redan läst på hennes blogg: awsuume.blogg.se ;))
Men just nu väntar vi båda på att maten blir klar så Alice kan äta för att vi sedan ska kunna gå ner till badhuset och bada. Kanske inte ska kalla det badhus, men en innomhuspool är det iaf, den är jätte stor och har typ rutshkanor och trampoliner, men det kallar vi för badhus! xP Skicklig som jag är så raderades min text på ngt vis och jag fick skriva om allt, och det var typ lika mycket som jag har skrivit nu, men det blir ju bara mer och mer text ju mer man skriver, hahha. Det borde vara dagens, hahha. Skojjade bara! C:
Förut idag hjälpte Alice med att fixa min blogg, jag blev jätte nöjd och man kan fråga henne om man vill ha hjälp med något. Hon är ju bara bäst! <33
Men detta är mina sista ord nu på några timmar, så nu måste jag gå!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0